HELLO AND HAVE A NICE DAY
Powered by Blogger.

1 Dec 2013

Bintang Fast & Furious Paul Walker Meninggal Dunia


[1 Disember 2013] Bintang Fast & Furious Paul Walker Meninggal Dunia : Pelakon terbunuh selepas Porsche GT di pandu oleh kawannya merempuh tiang
  • Paul Walker meninggal dunia tengah hari ini dalam kemalangan kereta
  • Pelakon dan seorang yang lain meninggal dunia ketika Porsche mereka merempuh tiang
Pelakon Fast & Furious Paul Walker meninggal dunia dalam kemalangan kereta petang ini apabila rakan beliau hilang kawalan GT Porsche dan berlanggar dengan tiang telegraf.Wakil bintang dan laman Facebook rasmi disahkan kematiannya petang ini.

Walker, 40, adalah penumpang dalam kereta berkuasa tinggi apabila ia di di luar kawalan di Santa Clarita pada 3.30 petang hari ini.Pelakon itu sedang memandu Porche barunya apabila kemalangan itu berlaku.Jabatan LA County Sheriff telah mengesahkan bahawa dua orang meninggal dunia dalam kemalangan pada 3.30 petang hari ini, tetapi tidak ada nama yang di sahkan.Walau bagaimanapun, wakil untuk pelakon tersebut telah mengesahkan bahawa Paul Walker adalah salah satu daripada dua lelaki yang meninggal dunia petang ini.

Kemalangan teruk: Pasukan pertama mengumpul bukti berhampiran bangkai sebuah kereta Porsche yang terhempas ke dalam tiang cahaya pada Hercules Street berhampiran Kelly Johnson Parkway di Valencia pada hari Sabtu, 30 November, membunuh pelakon Paul Walker
'Dengan dukacitanya kita perlu mengesahkan bahawa Paul Walker meninggal dunia hari ini dalam kemalangan kereta tragis semasa menghadiri acara amal untuk organisasi Reach Out Di seluruh dunia,' di nyatakan dalam Facebook di laman rasmi Walker.

' Dia adalah seorang penumpang di dalam kereta seorang kawan, di mana kedua-dua kehilangan nyawa mereka. Kami menghargai kesabaran anda dan kita juga terkejut dan sedih dengan berita ini . Terima kasih kerana menjaga keluarga dan rakan-rakan beliau serta doa anda dalam masa yang sukar ini. Kami akan memaklumkan anda di mana tempat beliau di semadikan. - # TeamPW ' .

Lokasi kemalangan: timbalan Sheriff bekerja berhampiran bangkai kereta Porsche yang terhempas ke dalam tiang pada Hercules Street berhampiran Kelly Johnson Parkway di Valencia pada hari Sabtu
Walker dilaporkan pelabur di kedai Always Evolving auto shop di Valencia , California dan merupakan kawasan itu untuk pameran kereta bagi menyokong usaha bantuan taufan Filipina.Saksi-saksi di tempat kejadian kemalangan mencatatkan video laman web ini di YouTube , menunjukkan serpihan dari kemalangan dan pekerja kecemasan mengepung kawasan itu.Pelakon itu telah terkenal sebagai watak Brian O'Conner, iaitu watak utama dalam filem popular Fast & Furious.

Walker meningkat popular selepas berlakon sebagai Lance Harbor dalam tahun 1999 filem Varsity Blues.
Beliau sangat di kenali sebagai Brian Conner bersama Vin Diesel dalam siri Fast & Furious yang sangat popular, tetapi sebenarnya kerjayanya bermula apabila dia hanya berusia 2 tahun.Walker, anak seorang ibu model fesyen dan seorang bapa kontraktor pembetung , mula terlibat dalam pemodelan sebagai bayi , dan muncul dalam komersial Pampers semasa kecil.

Beliau dilahirkan di Glendale , California dan dibesarkan di kawasan San Fernando Valley bersama-sama dengan empat adik-beradik beliau.Sepanjang tahun 1980-an , Walker mempunyai peranan dalam pertunjukan TV termasuk "Who's the Boss" dan "The Young and the Reckless" sebelum dia menceburi ke dalam bidang perfileman .

Populariti beliau mula meningkat ketika tahun 2001 apabila dia membintangi The Fast dan The Furious bersama Vin Diesel . Peminat permotoran ini melakukan banyak aksinya sendiri dalam filem-filem Fast & Furious.Peranan lain termasuk Brokedown Palace, She's All That , Flags of Our Fathers dan the Hurricane Katrina drama Hours , yang ditetapkan yang akan dikeluarkan pada bulan Disember.

Walker adalah bapa kepada seorang anak perempuan berusia 15 tahun , Meadow , yang ibunya baru-baru ini telah berpindah ke California dari Hawaii membolehkan kedua-dua mereka senang berhubung .

Pada masa kematiannya , Walker telah selesai penggambaran filem Fast & Furious ketujuh dengan Vin Diesel. Semalam, dia menulis tweet mesej berikut kepada follower-nya :