HELLO AND HAVE A NICE DAY
Powered by Blogger.

22 Dec 2013

Yana Samsudin Nafi Buat Pembedahan Plastik


Pelakon dan penyanyi Yana Samsudin menafikan dakwaan sesetengah peminat yang mengatakan dia telah membuat pembedahan plastik selepas melihat ada perubahan di wajahnya ketika menghadiri Anugerah Skrin 2013 baru-baru ini.

Jelas aktres berusia 28 tahun itu, perubahan wajah dan penurunan berat badannya adalah disebabkan baru pulang menjalani penggambaran program realiti "Fear Factor" di Afrika Selatan bulan lalu yang meyaksikan penurunan empat kilogram selepas melakukan pelbagai aktiviti lasak.

Malah jelas Yana yang pernah berduet bersama Shaheizy Sam menerusi lagu "Begini Caranya" ini turut menegaskan hidungnya yang kelihatan lebih mancung adalah hasil daripada solekan dan bukannya disebabkan pembedahan plastik.

Tambah pemilik nama sebenar Norliana Samsudin ini, dia tidak menyorok atau melarikan diri daripada sesiapa sebaliknya sedang berehat seketika daripada melakukan aktiviti seni.

"Saya bukan melarikan diri atau bersembunyi. Saya ada saja muncul dan tak pernah gagal menghadiri majlis-majlis hiburan. Cuma saya berehat seketika daripada penggambaran buat masa ini," ujarnya seperti dipetik dari Harian Metro.

Sebelum ini,menerusi sekeping foto yang dimuat naik di Instagram miliknya, ramai peminat telah memberi komen merasakan wajah Yana semakin pelik, tua dan tidak comel seperti dulu.