HELLO AND HAVE A NICE DAY
Powered by Blogger.

10 Apr 2014

Sebab perlu cari awek yang suka melancong


Awek suka melancong tidak materialistic

Wanita yang gemar melancong terutama melancong dengan berjimat wang, tidur di hostel untuk backpackers dan menempah tiket murah di Air Asia, tidak pentingkan wang dan kekayaan. Wanita ini lebih menghargai pengalaman melancong daripada kemewahan tinggal di hotel high class. Siapa tidak mahukan awek yang sanggup bersama ketika susah dan bukan sahaja waktu senang?

Awek yang suka melancong lebih pintar

Beliau tahu sejarah negara yang dilawat, amalan warganegara sesebuah tempat. Bukan sekadar bijak, malah pandai bergaul. Kalau bawa jumpa ibu anda, mesti ibu anda merestui hubungan ini kerana awek yang suka melancong bijak mengambil hati orang! 

Awek yang suka melancong bekerja keras

Sebab dia sudah tahu niat ingin melancong dan melawat banyak negara, terpaksa gunakan duit sendiri jadi perlulah kerja keras. Jangan cari awek yang suka melancong tetapi bapa beliau yang sponsor perjalanan beliau!

Awek yang suka melancong wajahnya berseri

Bukan sebab hati dia gembira asyik dapat melawat pelbagai negara, tetapi sebab banyak berjemur di bawah sinaran matahari, banyak berjalan dan bersenam. Ini semua akan terserlah di wajah beliau dan membuatkan beliau jauh lebih cantik berbanding wanita yang kurang melancong.